Servicii

CONSULTANTA

Etapa 1: Analiza firmei client si a sistemului de management existent.

Deoarece fiecare firma este unica in felul ei, in aceasta prim etapa, consultantul Anderssen va incerca sa-si formeze o imagine cat mai clara despre firma dumneavoastra, astfel incat programul de consulanta sa corespunda perfect nevoilor dumneavoastra.

Etapa 2: Instruirea conducerii de varf referitor la sistemul de management care urmeaza sa fie implementat.

Implementarea unui sistem de management este un lucru complex, indiferent de marimea si domeniul de activitate al firmei dumneavoastra. De aceea, sustinerea acestui proiect de catre conducerea de varf este absolut necesara, in caz contrar proiectul fiind sortit esecului inca inainte de a incepe.

Etapa :3 Elaborarea documentatiei sistemului de management.
Inregistrari

Firma dumneavoastra trebuie sa demonstreze in fata organismelor de certificare, pe baza unor inregistrari, ca in practica urmeaza indeaproape modul de lucru descris de procedurile interne si in instructiunile de lucru. O alta cerinta a standardului este ca fiecare activitate sa fie clar documentata si usor de inteles pentru cei care desfasoara munca respectiva. In acest sens rolul consultantului nostru este sa supravegheze ca documentele elaborate sa fie cat mai complete si mai usor de utilizat.

Proceduri interne

Standardele de sisteme de management cer ca firma dumneavoastra sa identifice si sa documenteze toate procesele care afecteaza calitatea produselor sau serviciilor oferite.

Manualul calitatii

In final toate documentele descrise mai sus vor alcatui Manualul calitatii, care va descrie modul in care firma dumneavoastra raspunde la fiecare cerinta a standardului aplicabil.

Etapa 4: Implementarea documentatiei in modul practic de lucru, instruirea angajatilor.

Este o etapa extrem de importanta in cadrul procesului de consultanta, deoarece documentele intocmite in etapa anterioara nu au nici o valoare daca nu sunt insusite de catre fiecare coordonator de proces in parte. Oamenii din firma dumneavoastra trebuie sa se familiarizeze cu documentele, sa le utilizeze in activitatea de zi cu zi, astfel incat in cadrul auditului de certificare si ulterior dupa certificare, acestea sa fie respectate. Implementarea de noi proceduri de lucru trebuie sa fie facuta cu acordul managementului, rolul acestor noi proceduri fiind de a optimiza activitatea si rezultatele in munca si nu de a mari “birocratia” din firma.

Etapa 5: Audituri interne

Au rolul de a verifica modul de intelegere a angajatilor cu privire la responsabilitatile lor vis-a-vis de noul mod de lucru.

Etapa 6: Audit de precertificare

Este ultimul examen dat de angajatii din firma dumneavoastra inaintea auditului de certificare. In cadrul acestei etape se verifica daca angajatii respecta documentatia si daca instruirea facuta anterior a dat roade

Solutii cu impact real in consultanta management, cursuri de management , consultanta iso, certificare iso, consultanta fonduri europene, fonduri nerambursabile, securitatea informatiei, management riscuri, responsabilitate sociala, excelenta in afaceri, servicii inspectii tehnice, asigurarea calitatii in productie, imbunatatire procese de productie, imbunatatire procese operationale si de management, certificare iso 9001, certificare iso 14001, certificare ohsas, certificare sa 8000, certificare iso 27001, certificare ISO 31000, certificare ISO 26000, consultanta ISO 27001, consultanta ISO 9001, consultanta ISO 14001, consultanta OHSAS, consultanta spitale, acreditare spitale, acreditare CONAS, acreditare laboratoare, acreditare RENAR, elaborare proceduri control managerial intern, Ordin 946/2005, OMFP 946, ISO13508:2006,linii directoare pentru implementarea unui sistem al calitatii in institutiile de sanatate.

Te asteptam la oricare din sediile noastre din tara pentru informatii oferite gratuit de consultantii nostri!

Vino si tu si alatura-te clubului “Anderssen Consulting”!